Ampiamente utilizatu per u tissutu pp non tissutu

Ampiamente utilizatu per u tissutu pp non tissutu

1.Tessuti non-tessuti per vestiti

Pò esse usatu per vestiti, guanti di guanti, biancheria intima, vestiti, etichette di vestiti

2.Non-tessuti interni di l'automobile

Tessutu non-tessutu largamente utilizatu in l'industria di l'automobile per i rivestimenti di porte, materiali di muru, porte è finestri sigillati, materiali compositi, materiali di sedili, etc.

3.Tessuti non-tessuti agriculi è orticultura

Tessutu nonwoven largamente utilizatu in l'industria agricula è orticultura, pò esse usatu per a copertura d'insulazione, a prevenzione di ghiacci, u cuntrollu di pesti, a cunservazione di a terra, u cultivo senza terra, a vegetazione artificiale, a prutezzione di turf, i pianti di mulch, i pianti di piantini, etc.

4.Oggetti di casa non-tessuti

Tessutu non-tessutu largamente utilizatu in l'applicazioni di l'industria di i bisogni di a casa, pò esse usatu per tappeti è tessuti, materiali di carta da parati, decorazioni di mobili, tela di polveri, tela di primavera di massa, biancheria è cortini, è altre decorazioni, grembiule, tovaglie, stuoia di stiratura è cusì. .

5.Tessuti non-tessuti per usu industriale

Tessuti non-tessuti in una larga gamma di applicazioni in l'industria, ponu esse aduprati per a tela di rivestimentu, materiali di lucidatura, vestiti sterili, prudutti abrasivi, vestiti di laboratoriu, tela ignifuga è cusì.

6.Medical è salute tessuti non-tessuti

Tessutu non-tessutu largamente utilizatu in l'industria di a salute, pò esse usatu per forniture cliniche, camici di disinfezione, copriscarpe, maschere facciali, tende, materassi, lenzuola, tovaglioli sanitari, pannolini, sacchetti per aspirapolvere, sacchetti di tè, sacchetti di caffè, slip di viaghju, incontinenza. prudutti, materiali sanitarii è cusì.

7.Building acqua usu nonwoven

Tessutu non-tessutu largamente utilizatu in l'applicazioni di l'industria di l'acqua di a custruzzione, pò esse usatu turf artificiale, deposizione anti-terra è erosione, anti-sludge, materiali impermeabili di custruzzione, insulazioni di tela, tela di imballaggio di pipa, altri materiali di custruzione è cusì.

8.Leisure Products Non-tessuti

Tessutu nonwoven largamente utilizatu in l'industria di i prudutti di divertimentu, pò esse usatu per sacchetti di shopping, sacchetti di dorme, teloni, tende è cusì.


Tempu di Postu: Apr-19-2021

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->