Perchè u tissu non-tessutu spunbond hè un materiale ecologicu?

Perchè u tissu non-tessutu spunbond hè un materiale ecologicu?

tissu non tissé pp

Tessutu non-tessutu Spunbond, cunnisciutu ancu com'è tela non-tessuta di polipropilene spunbond, tela non-tessuta di polipropilene spunbond, hè una nova generazione di materiali amichevuli di l'ambiente, cù idrorepellente, traspirante, flessibile, incombustible, non tossicu è micca. irritante, ricca di colori.

Se u materiale hè postu fora è decompostu naturalmente, a so vita più longa hè solu 90 ghjorni, è si decompone in 8 anni quandu si mette in casa.

U tissu non-tessutu PP spunbond hè un tipu di tela non-tessuta, chì hè fatta di polipropilene pp cum'è materia prima, polimerizata in una reta da u trattu à alta temperatura, è poi ligata in una tela per laminazione calda.

Perchè u prucessu tecnologicu hè simplice, a pruduzzioni hè grande, è ùn hè micca tossicu è innocu per u corpu umanu.Per quessa, hè largamente utilizatu in diversi campi, cum'è tessuti non-tessuti per materiali medichi è sanitarii, tessuti non-tessuti per l'agricultura, tessuti non-tessuti per l'usu industriale, è tessuti non-tessuti per materiali di imballaggio.

1. Materiale di polipropilene

U polipropilene hè un tipu di polimeru cumunimenti utilizatu in u prucessu di filatura, è i principali paràmetri di rendiment sò isotacticità, indice di fusione (MFI) è cuntenutu di cendra.

U prucessu di spinning richiede l'isotacticità di u polipropilene per esse sopra à 95%, è s'ellu hè menu di 90%, spinning hè difficiule.

Durante u prucessu di polimerizazione, trè cunfigurazioni di polimeri ponu esse prudutte per via di e diverse pusizioni di i gruppi metilici in u spaziu sterico.

Materiale: 100% fibra di polipropilene

Metudu di trasfurmazioni: metudu spunbond

Culore: Normalmente secondu a carta di culore furnita da a fabbrica, o culori spiciali ponu esse fatti sicondu i bisogni di u cliente (a carta Pantone pò esse fatta)

Texture: punti di picculi buchi / punti di sesamo / mudellu di croce / mudellu speciale (a maiò parte di elli sò mudelli di punti di picculi buchi nantu à u mercatu, i punti di sesamo sò usati principalmente per i materiali sanitari, i grani incruciati sò usati per i materiali di scarpi è l'imballaggi, è ci sò menu menu. mudelli di una linea).

Caratteristiche: Hè una nova generazione di materiali amichevuli di l'ambiente, cù a prova di umidità, traspirante, flessibile, pesu ligeru, incombustibile, faciule da decompone, non tossicu è micca irritante, riciclabile, solubile, impermeabile, a prova di polvere, A prova di UV, riccu di culore, prezzu Ecunomicu è riciclabile.

2. Scopu

I tessuti non-tessuti Spunbond sò principarmenti usati in materiali di igiene medica, rivestimenti agriculi, tessili di casa è prudutti di casa, materiali di imballaggio, sacchetti di shopping, etc. I prudutti novi emergenu in un flussu infinitu è ​​sò largamente usati.

Cum'è maschere, vestiti di isolamentu medicale dispunibile, copre per a testa, copre scarpi, pannolini, incontinenza urinaria adulta è prudutti d'igiene, etc.

17~100gsm (3% UV) per a cobertura agricula

15 ~ 85 gsm per fodera tessili di casa

40 ~ 120 gsm per l'articuli di casa

50 ~ 120 gsm per materiale di imballaggio

100 ~ 150 gsm hè adupratu per persiane, interni di vitture, tela di fondo di fotografia, tela di publicità, etc.

 

Consigliate eccellenti produttori di tessuti non-tessuti PP spunbond per voi:

https://www.ppnonwovens.com/dot-product/

 

Di Jacky Chen


Tempu di Postu: Aug-04-2022

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->