Industria non-tessuta: trè parole chjave per vince ordini di cummerciu esteru

Industria non-tessuta: trè parole chjave per vince ordini di cummerciu esteru

In fatti, trattà cù i stranieri ùn hè micca difficiule.À l'ochji di l'autore, tenite trè parolle chjave in mente:meticulosa, diligente è innovativa.Questi trè sò probabilmente clichés.Tuttavia, l'avete fattu à l'estremu?Hè 2: 1 o 3: 0 per cumpete cù u vostru avversariu?Spergu chì tutti ponu fà l'ultimi.

Sò impegnatu in u cummercializazione di u cummerciu esteru di tessuti non-tessuti per più di un annu.Per mezu di l'analisi di certi clienti chì aghju fattu finu à avà, aghju sintetizatu l'esperienze è lezioni seguenti per ogni ligame in u prucessu di cummerciu esteru:

1. Classificazione di i clienti, aduttà diverse metudi di seguitu

Dopu avè ricivutu a dumanda di u cliente, cunduce a classificazione preliminare di u cliente secondu tutte l'infurmazioni chì ponu esse raccolti, cum'è u cuntenutu di l'inchiesta, a regione, l'infurmazione di l'impresa di l'altra parte, etc. In quantu à classificà u cliente, u cliente di destinazione. deve fucalizza nantu à u seguimentu, è a risposta deve esse puntuale, efficace è mirata.Forte, è u seguimentu di i clienti deve esse pazienti.Una volta aghju avutu una breve dumanda da un cliente spagnolu: circhemu 800 tunnillati di tela non tissuta per a copertina agricula, u so 20 GSM è a larghezza hè 150 cm.avemu bisognu di prezzu FOB.

Sembra una dumanda simplice.In fatti, hà digià spiegatu in dettagliu e specificazioni di u produttu, usi è altre informazioni chì u cliente vole.Dopu avemu verificatu l'infurmazioni pertinenti di a cumpagnia di u cliente, è sò veramente un utilizatore finale chì hà bisognu di tali prudutti.Dunque, secondu i bisogni di l'invitati, avemu rispostu à a dumanda u più prestu pussibule, è detti à l'invitati suggerimenti più prufessiunali.L'invitatu hà rispostu rapidamente, ci hà ringraziatu per u suggerimentu, è accunsenu à utilizà u pruduttu suggeritu.

Questu hà stabilitu una bona cunnessione iniziale, ma u seguitu dopu ùn era micca cusì liscia.Dopu avemu fattu una offerta, l'invitatu ùn hà mai rispostu.Basatu nantu à i mo anni di sperienza in seguitu cù i clienti spagnoli, cunziddi chì questu hè un cliente finale, ùn aghju micca rinunciatu à questu.Aghju cambiatu parechje caselle di mail diverse, è mandatu email di seguitu à l'invitati à intervalli di trè, cinque è sette ghjorni.Cuminciò à dumandà à l'invitati s'ellu anu ricevutu a citazione è i cumenti nantu à a citazione.In seguitu, anu cuntinuatu à mandà email à l'invitati per qualchi nutizie di l'industria.

Dopu avè seguitu cusì per circa un mesi, l'invitatu hà finalmente rispostu, scusatu per a mancanza di nutizie prima, è spiegò chì era troppu occupatu per ùn risponde à tempu.Allora a bona nutizia hè ghjunta, u cliente hà cuminciatu à discutiri cun noi i ditagli cum'è u prezzu, u trasportu, u metudu di pagamentu, etc. Dopu chì tutti i dettagli sò stati stabiliti, u cliente hà fattu un ordine per 3 cabinets per noi cum'è un ordine di prova à tempu. , è hà firmatu una intenzione di cuuperazione longu Cuntratti.

2. Pruduzzione di citazioni: prufessiunale, cumpletu è chjaru

Ùn importa micca u pruduttu chì facemu, quandu a nostra citazione hè visualizata davanti à u cliente, determina ancu l'impressione generale di u cliente di a cumpagnia.Una citazione prufessiunale senza dubbitu lasciarà una bona impressione nantu à l'invitati.Inoltre, u tempu di u cliente hè assai preziosu, è ùn ci hè micca u tempu di dumandà ditaglii unu à unu, cusì circhemu à riflette cumplettamente tutte l'infurmazioni relative à u produttu per esse presentati à u cliente nantu à a quotazione, è a priorità hè chjara. , cusì chì u cliente pò vede à un sguardu.

PS: Ricurdatevi di lascià l'infurmazioni di cuntattu di a vostra cumpagnia nantu à a quotazione.

A lista di citazioni di a nostra cumpagnia hè abbastanza bona, è parechji clienti sò pieni di lode dopu avè lettu.Un cliente talianu ci hà dettu: "Ùn site micca a prima cumpagnia à risponde à a mo dumanda, ma a vostra citazione hè a più prufessiunale, cusì aghju sceltu di vene à a vostra cumpagnia è infine cooperà cun voi".

3. Cumminendu i dui metudi di email è telefonu, seguitate è sceglie un bonu tempu

Quandu a cumunicazione per email ùn pò esse risolta, o hè più urgente, ricordate di cumunicà per telefunu in tempu.Tuttavia, per questioni impurtanti cum'è a cunferma di u prezzu, ricordate di riempie un email in tempu dopu avè cumunicatu cù l'invitati per telefunu.

Inoltre, quandu si faci u cummerciu esteru, inevitabbilmente ci saranu differenzi di tempu.Ùn avete micca solu attentu à u tempu di viaghju di u cliente quandu chjamate, ma se fate ancu attenzione à questu quandu invià e-mail, riceverete ancu risultati inespettati.Per esempiu, un cliente americanu hà u tempu oppostu à u nostru.Se mandemu e-mail dopu à l'ore di travagliu, per ùn dì chì i nostri emails sò digià in u fondu di e caselle di l'ospiti quandu l'invitatu va à u travagliu, allora pudemu andà solu à una 24 ore à ghjornu.Dui email daretu.Per d 'altra banda, se rispundiamu o seguitemu e-mail à tempu prima di andà in lettu à a notte o à a matina prima, l'invitati ponu sempre esse in l'uffiziu è ci risponderanu in u tempu, chì aumenta assai u numeru di volte. cumunicà cù invitati.

4. Attenti quandu mandà campioni

In quantu à l'inviu di campioni, crede chì parechje persone sò in difficultà cù alcune dumande: duvemu incaricà tariffi di mostra?Duvemu incaricà tariffi di corriere?I Clienti ùn accettanu micca di pagà tariffi di mostra ragionevuli è tariffi di corriere.Duvemu ancu mandà li ?Vulete mandà tutti i campioni di qualità bona, media è povira, o solu i più boni campioni di qualità?Ci sò tanti prudutti, sceglite di mandà campioni di ogni pruduttu chjave, o solu mandà i prudutti chì i clienti interessanu?

Queste parechje dumande ùn sò veramente chjaru.Facemu prudutti non-tessuti, u valore di mostra hè relativamente bassu, è pudemu furnisce mostre gratuitamente.Tuttavia, ùn ci sò micca assai tariffi espressi à l'esteru.In circustanze nurmale, u cliente serà dumandatu s'ellu pò furnisce u numeru di contu espresso.Se l'invitatu ùn accetta micca di pagà a tarifa espressa è hè u cliente di destinazione, ellu sceglie di pagà a tarifa espressa da ellu stessu.S'ellu hè un cliente ordinariu è ùn hà micca bisognu di mostri urgente, scegliemu di mandà campioni à i clienti per pacchi ordinali o ancu lettere.

Ma quandu u cliente ùn hà micca intenzione esatta di quale pruduttu volenu, duverebbe mandà campioni di diverse qualità à u cliente per riferimentu, o anu da mandà campioni selettivamente secondu a regione?

Avemu avutu un cliente indianu chì dumandava una mostra prima.Tuttu u mondu sapi chì i clienti indiani sò assai boni à dì "u vostru prezzu hè assai altu".Ùn hè micca surprisante, avemu ancu ricevutu una risposta cusì classica.Avemu enfatizatu à u cliente chì a citazione hè "per una bona qualità".U cliente hà dumandatu à vede campioni di qualità diversa, cusì avemu mandatu i prudutti cù a qualità currispundenti è i prudutti cù una qualità più bassa di u prezzu citatu per riferimentu.Dopu chì u cliente riceve a mostra è dumanda u prezzu di qualità povira, avemu ancu rapportu in verità.

U risultatu finali hè: i clienti utilizanu u nostru prezzu di qualità povira per calà u prezzu, dumandanu à fà un bonu travagliu di prudutti di qualità, è ignurà cumplitamenti u nostru prublema di costu.Mi sentu veramente di sparà in u pede.À a fine, l'ordine di u cliente ùn hè statu negoziatu, perchè a diferenza di prezzu trà i dui partiti era troppu luntanu, è ùn vuliamu micca fà un ordine unicu cù u cliente cù una carica shoddy.

Dunque, ognunu deve cunsiderà attentamente prima di mandà campioni, è aduttà diverse strategie di mandatu di mostra per diversi clienti.

5. Audit Factory: cumunicazione attiva è preparazione cumpleta

Tutti sapemu chì, se un cliente prupone una ispezione di fabbrica, veramente voli sapè più nantu à noi è facilità a fine di l'ordine, chì hè una bona nutizia.Dunque, avemu da cooperà attivamente è cumunicà attivamente cù u cliente per capisce chjaramente u scopu, u standard è a specificità di l'ispezione di fabbrica di u cliente.prucedure, è priparà qualchi travagliu di basi in anticipu, per ùn luttà battaglie unprepared.

6. L'ultima cosa chì vogliu sparte cun voi hè: meticulosità, diligenza è innuvazione

Forsi a ghjente oghje hè troppu impetuosa, o perseguenu troppu efficienza.Spessu, un email hè mandatu in fretta prima ch'ellu sia finitu.In u risultatu, ci sò parechji errori in l'email.Prima di mandà un email, duvemu cuntrollà currettamente u font, a puntuazione è altri dettagli per assicurà chì u vostru email hè u più perfettu è precisu pussibule.Mostra u vostru megliu ogni volta chì avete l'uppurtunità di mustràci à un cliente.Qualchidunu pò pensà chì questu hè una materia triviale, ùn vale a pena di menzionatu.Ma quandu a maiò parte di a ghjente ignora questi picculi dettagli, fate, allora vi distingue.

Una manifestazione concreta di diligenza hè u jet lag.Cum'è un affari di cummerciu esteru, duvete sempre mantene a cumunicazione cù i clienti.Per quessa, s'è vo circate di travaglià solu ottu ore, hè difficiule di diventà un eccellente venditore di cummerciu esteru.Per ogni dumanda valida, i clienti dumandaranu più di trè fornitori.I vostri cuncurrenti ùn sò micca solu in Cina, ma ancu i fornituri mundiali.Se ùn rispundemu micca à i nostri invitati in una manera puntuale, demu una chance à i nostri cuncurrenti.

Un altru significatu di diligenza si riferisce à ùn pudè aspittà è vede.I venditori chì aspittàvanu chì u direttore di u cummerciu esteru assignarà e dumande di a piattaforma B2B sò appena cuminciati.I venditori chì sanu cumu utilizà attivamente a piattaforma per truvà clienti è invià attivamente emails sò solu graduate.I venditori chì sà cumu utilizà a grande basa di dati di i clienti di a cumpagnia, gestiscenu bè i dati di i clienti, è cunducenu attivamente è efficacemente un seguimentu regulare secondu e categurie di i clienti sò maestri.

Quandu si tratta di innuvazione, assai persone pensanu chì hè innuvazione di produttu.In fatti, sta cunniscenza hè unilaterale.Credu chì ogni venditore hà mandatu una lettera di sviluppu.Se pudete fà liggeri cambiamenti à a lettera di sviluppu di i vostri predecessori, aghjunghje l'imaghjini, è cambià u culore, questu hè una innuvazione di u vostru propiu cuntenutu di travagliu.Avemu da cambià constantemente i nostri metudi di travagliu è aghjustate constantemente u nostru pensamentu.

L'affari di u cummerciu esteru hè un prucessu di accumulazione constantemente di sperienza.Ùn ci hè micca ghjustu o sbagliatu in ogni ligame di seguitu di u cummerciu esteru.Tutti simu à circà metudi megliu in a pratica cuntinua.Speremu chì pudemu andà megliu è megliu nantu à a strada di u cummerciu esteru.

 

di Shirley Fu


Tempu di Postu: Apr-25-2022

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->