Basi per ghjudicà u prezzu di tessuti non-tessuti

Basi per ghjudicà u prezzu di tessuti non-tessuti

biancu 1

Ricertamenti, l'editore pò sempre intesu certi clienti chì si lamentanu chì u prezzu di i tessuti non-tessuti hè troppu altu, cusì aghju cercatu apposta per i fatturi chì affettanu u prezzu di i tessuti non-tessuti..

I fatturi chì affettanu u prezzu sò generalmente i seguenti:

1. U prezzu di u petroliu crudu in u mercatu di materia prima / oliu

Siccomu i tessuti non-tessuti sò prudutti chimichi, a materia prima hè u polipropilene, è u polipropilene hè ancu fattu di propilenu, un pruduttu di raffinazione di u petroliu crudu, cusì i cambiamenti in u prezzu di propilenu affettanu direttamente u prezzu di i tessuti non-tessuti.A materia prima hè ancu divisa in genuine, secundaria, impurtata è domestica.

2. L'equipaggiu è l'input tecnicu di u fabricatore

A qualità di l'equipaggiu impurtatu hè sfarente da quella di l'equipaggiu domesticu, o a stessa materia prima hè prodotta per via di diverse tecnulugii di produzzione, chì risultanu in una diversa forza di trazione, tecnulugia di trattamentu di a superficia, uniformità è sensazione di tessuti non-tessuti, chì anu ancu affettatu u prezzu di tessuti non-tessuti.

3. Quantità

Quantu più altu hè a quantità, più bassu u costu di compra è più bassu u costu di produzzione.

4. Capacità inventariu Factory

Alcune grandi fabbriche accumpagnaranu un gran numaru di armadii spot o interi di materie prime impurtate quandu u prezzu di i materiali hè bassu, salvendu assai costi di produzzione.

5. Influenza di zona di pruduzzione

Ci sò parechji pruduttori di tissuti non-tessuti in u Nordu di a Cina, a Cina Centrale, a Cina Orientale è a Cina Meridionale, cusì u costu in questi spazii hè bassu.À u cuntrariu, in altri spazii, u prezzu hè relativamente altu per via di fatturi cum'è i costi di trasportu, mantenimentu è almacenamentu..

6. A pulitica internaziunale o l'impattu di u scambiu

L'influenzi pulitichi cum'è e pulitiche naziunali, i prublemi di tariffu, etc., anu ancu affettà i fluttuazioni di u prezzu.I cambiamenti di u scambiu sò ancu un fattore.

7. Altri fattori

Cum'è a prutezzione di l'ambiente, specificazioni spiciali, sustegnu è sussidi di u guvernu lucale, etc.

Di sicuru, ci sò altri fattori di costu chì varianu da a fabbrica à a fabbrica, cum'è i costi di l'impiegati, i costi di R&D dipartimentali, a capacità di produzzione in fabbrica, a capacità di vendita, a capacità di serviziu di squadra, etc.

U prezzu hè un fattore sensitivu.Spergu chì tutti ponu vede razionalmente alcuni fattori tangibili o intangibili chì influenzanu in u prucessu di inchiesta.

 

Di Jacky Chen


Tempu di post: 22-jun-2022

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->