Quantu versatili sò i tessuti non-tessuti?

Quantu versatili sò i tessuti non-tessuti?

Quandu si tratta di a rispunsabilità all-round di l'industria tessili, deve esse tessuti non-tessuti.Tissu non-tissu, nomu scentificu tela non-tissu, comu lu nomu implica, hè un tela furmatu senza filatura è tessitura, ma da orienting o accunciamentu aleatoriu fibre brevi o filamenti per furmà una struttura web, è dopu cù agulla-punched spunlace hot. aria, legame termicu o rinforzu chimicu.
L'usi di i tessuti non-tessuti sò assai estensivi.Pudemu vede tracce di tessuti non-tessuti in ogni locu.Esploremu induve i tessuti non-tessuti esistenu in a nostra vita ~
Industria di a robba
In u campu di a robba, i tessuti non-tessuti sò principarmenti usati in paesi, rivestimenti adesivi, fiocchi, cuttuni in forma, biancheria intima dispunibile, diversi tessuti di base di pelle sintetica, etc. I prudutti in particulare durable, cum'è i panni di u paese è i materiali di batting cunsumanu a più grande quantità di tessuti non-tessuti.
industria medica
Cù l'epidemie improvvisa, e persone in tuttu u paese sò familiarizati cù i termini prufessiunali cum'è i tessuti spunbond non-woven è spunlace non-woven.I tessuti non-tessuti sò attivi in ​​i campi medichi è protettivi.Ùn hè micca solu cunvene à utilizà, sicuru è igienicu, ma ancu efficace per prevene l'infezzione cruciata bacteriana è iatrogena.Pò esse usatu per a produzzione di maschere, cappelli chirurgici, camici chirurgici, lenzuola, sacchetti di maternità, etc., è ancu per a produzzione di pannolini, impacchi di sterilizzazione, maschere facciali, salviette umide, tovaglioli sanitari, assorbenti sanitari è dispunibuli. panni sanitari, etc.
industria
Cumpresu a membrana impermeabilizante di u tettu è u materiale di basa di shingle d'asfaltu, materiale di rinforzu, materiale di lucidatura, materiale di filtru, materiale insulating, saccu di imballaggio di cimentu, tela Shigong, tela di copertura, etc. è altre particelle di materiale da volà è ferite u trattu respiratoriu umanu è inquinanu l'ambiente, i materiali non-tessuti sò generalmente usati per l'outsourcing.Inoltre, i tessuti non-tessuti sò indispensabili in batterie, climatizzatori è filtri.
agricultura
Perchè i tessuti non-tessuti sò faciuli di gestisce, più ligeri in pesu è megliu in l'insulazione termale, sò assai adattati per i tessuti di prutezzione di i culturi, i tessuti di crescita di piantini, i tessuti di irrigazione, i cortini d'insulazione termale, etc. largamente utilizatu in l'ombra è u cultivo di piantini.Comparatu cù i filmi plastichi, i tessuti non-tessuti anu megliu permeabilità di l'acqua è effetti di ventilazione.L'usu raziunale di tessili non-tessuti cù un rendimentu superiore pò aiutà à e persone à ottene una piantazione di culturi d'alta qualità, d'altu rendiment, stabile, senza contaminazione è senza contaminazione.
Pudemu spessu truvà tessuti non-tessuti in a vita di ogni ghjornu, cum'è tovaglie dispunibuli, panni di mop, salviette è altre necessità di cucina;carta da parati, tappeti, materiali d'insulazione termale è altri prudutti di l'abitazione;sacchetti di polvera, borse, sacchetti di imballaggio di rigalu è altri imballaggi;asciugamani compressi di viaghju, ordini dispunibuli, sacchetti di tè, è più.


Tempu di post: 22-Sep-2022

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->