Status attuale di a spedizione

Status attuale di a spedizione

Fora di a strada di i Stati Uniti, u voluminu di carica di altre rotte hè diminuitu

01 Fora di a strada di i Stati Uniti, u voluminu di carica di altre rotte hè diminuitu

A causa di u bloccu di a catena di supply logistics di u containeru, u voluminu di trafficu glubale di tutte e rotte eccettu i Stati Uniti hè diminuitu.

Sicondu l'ultime dati da Container Trades Statistics (CTS), u voluminu di spedizione di containeru glubale in settembre hè cascatu da 3% à 14,8 milioni di TEU.Questu hè u voluminu di trasportu mensile più bassu da u ferraghju di questu annu è un aumentu di menu di 1% annu in annu in 2020. Finu à avà, u voluminu di spedizione di questu annu hà righjuntu 134 milioni di TEU, un aumentu di 9,6% annantu à u listessu periodu in 2020, ma solu 5,8% più altu ch'è in 2019, cù una crescita di menu di 3%.

CTS hà dettu chì in i Stati Uniti, a dumanda di i cunsumatori cuntinueghja à guidà a crescita di merchenzie cuntainerizzate impurtate.In ogni casu, per via di a calata di l'espurtazioni da l'Asia, u vulume glubale di merchenzie hè cascatu.Trà e rotte glubale, l'unica crescita hè a strada da l'Asia à l'America di u Nordu.U voluminu di 2,2 milioni di TEU nantu à sta strada in settembre era u voluminu mensuale più altu finu à avà.In settembre, u voluminu di a strada Asia-Europa hè cascatu da 9% à 1,4 milioni di TEU, chì era una diminuzione di 5,3% da settembre 2020. CTS hà dettu chì a dumanda di a strada pare chì si diminuisce.Ancu s'è u primu è u sicondu trimestre anu aumentatu di duie cifre in paragunà à u listessu periodu in 2020, sò cascati di 3% in u terzu trimestre.

À u listessu tempu, l'esportazioni di i Stati Uniti anu ancu diminuitu per via di a carenza di l'equipaggiu di cuntainer è a congestione di terminal chì anu aumentatu a difficultà di u trasportu di l'esportazione.CTS hà dettu chì e rotte da a regione à u mondu sò state affettate, in particulare u trasportu di ritornu di e rotte trans-Pacificu.In settembre, u trafficu di l'exportazione di i Stati Uniti hè cascatu da 14% cumparatu cù Aostu è 22% cumparatu cù u listessu periodu in 2020. Cum'è i fatturi chì anu causatu a congestion in a supply chain ùn sò micca stati eliminati, i tassi di trasportu cuntinueghjanu à cresce.L'indice globale di trasportu hè cresciutu di 9 punti à 181 punti.Nant'à a strada trans-Pacificu, induve a capacità hè a più stretta, l'indici hà risuscitatu 14 punti à 267 punti.Ancu in u casu di un rallentamentu in u cummerciu di l'Asia-Europa, l'indici anu sempre risuscitatu 11 punti à 270 punti.

02 I tassi di trasportu di rotta restanu elevati

Ricertamenti, a nova epidemia mundiale di a corona hè sempre in una situazione relativamente severa.A regione europea hà dimustratu segni di ripresa, è a futura ricuperazione ecunomica face sempre più sfide.Ricertamenti, u mercatu di trasportu di cuntainer d'esportazione di a Cina hè statu basicamente stabile, è i tassi di trasportu di e rotte di l'oceanu sò stati à un altu livellu.U 5 di nuvembre, u Shanghai Shipping Exchange hà publicatu u Shanghai Export Container Comprehensive Freight Index di 4,535.92 punti.

E rotte europee, e rotte mediterranee, a nova epidemia di a corona in Auropa hè stata ripresa di pocu tempu, trascinendu u ritmu di a ripresa ecunomica è mostranu segni di rallentazione.A dumanda di trasportu di u mercatu hè in bona cundizione, a relazione di offerta è di dumanda hè ligeramente tesa, è a tarifa di trasportu di u mercatu hè in un altu livellu.

Per e rotte di l'America di u Nordu, a recente dumanda di trasportu in i Stati Uniti hà cuntinuatu à mantene alta durante a stagione di punta tradiziunale.I fundamenti di l'offerta è a dumanda sò stabile, è u tassu mediu di l'utilizazione di u spaziu di i navi in ​​u Portu di Shanghai hè vicinu à u livellu pienu di carica.I tassi di trasportu di e rotte di a Costa Ovest di u Portu di Shanghai è a Costa Est anu continuatu à fluttuà à un livellu relativamente altu.E rotte di a Costa Ovest anu aumentatu ligeramente, mentre chì e rotte di a Costa Est diminuinu ligeramente.

In a strada di u Golfu Persicu, a situazione epidemica in u destinazione hè generalmente stabile, u mercatu di trasportu ferma stabile, è i fundamenti di l'offerta è a dumanda sò boni.Sta settimana, u tassu mediu di l'utilizazione di u spaziu di i navi in ​​u Portu di Shanghai hè stata à un livellu relativamente altu, è u mercatu di riservazione di u mercatu spot hè calatu ligeramente.

Nant'à e rotte di l'Australia è di a Nova Zelanda, a dumanda di materiali viventi hà guidatu a dumanda di trasportu per esse alta, è i fundamenti di l'offerta è a dumanda sò stabili.U tassu mediu di l'utilizazione di u spaziu di i navi in ​​u Portu di Shanghai ferma à un livellu relativamente altu, è i prezzi di riservazione di u mercatu spot stavanu à un altu livellu.

Nant'à e rotte sudamericane, a situazione epidemica in Sudamerica cuntinueghja à esse in una situazione più severa, è a situazione epidemica in i principali paesi di destinazione ùn hè stata effittivamenti migliurata.A dumanda per i bisogni di ogni ghjornu è i suminimi medichi hà guidatu l'altu livellu di dumanda di trasportu, è a relazione trà l'offerta è a dumanda era bona.A situazione di u mercatu era generalmente stabile sta settimana.

Nantu à a strada di u Giappone, a dumanda di trasportu hè stata stabile, è a tarifa di trasportu di u mercatu era generalmente megliu.

DI PETER


Tempu di Postu: 16-Nov-2021

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->