Classificazione di tessuti non-tessuti

Classificazione di tessuti non-tessuti

I tessuti non-tessuti sfondanu u principiu tradiziunale di tessili, è anu e caratteristiche di u flussu di prucessu curtu, a velocità di produzzione veloce, alta produzzione, low cost, larga applicazione, è parechje fonti di materie prime.Hè una nova generazione di materiali ecologichi.Supportu di a combustione, micca tossicu è micca irritante, riccu di culore è cusì.
Sicondu u prucessu di produzzione hè divisu in:
1. Spunlace tissuti non-tessuti: U prucessu di spunlace hè di spruzzà un flussu d'acqua fina d'alta pressione nantu à una o più strati di rete di fibre, in modu chì e fibre sò intrecciate l'una cù l'altri, per chì a tela di fibra pò esse rinfurzata è avè un certa forza.
2. Tessuti non-tessuti cunnessi à u calore: Tessuti non-tessuti cunnessi à u calore si riferiscenu à l'aghjunzione di materiali di rinforzu di rinforzu fibrui o pulverulenti à u tessulu di fibra, è a tela di fibra hè poi riscaldata, fusa, rinfriscata è rinfurzata in tela. .
3. Pulp aria-laid tissuti non-tissuti: aria-laid tissuti non-tessuti pò ancu esse chjamatu carta senza polvara è secca-laid tissuti non-tessuti.Si usa a tecnulugia aria-laid à apre u fiberboard di polpa di legnu in un statu di fibra unicu, e poi usa u metudu aria-laid à cundensà i fibri nantu à a cortina web-forming, è u web fibre hè rinfurzata in un tela.
4. Wet-laid tissuti non-tessuti: Wet-laid tissuti non-tissuti hè di apre a materia prima di fibre pusatu in u mediu acqua in fibres singuli, è à u listessu tempu mischjà sfarente materie prime fibre à fà polpa di sospensjoni di fibre, è a polpa di sospensjoni hè trasportata à u mecanismu di furmazione di u web.I fibri sò furmati in una tela in u statu umitu è ​​poi cunsulidati in un tela.
5. Tessuti melt-blown non-woven: U prucessu di melt-blown non-woven tissus: alimentazione di polimeru-estrusione di fusione-formazione di fibre-fibre cooling-formazione web-rinforzu in tela.
6. Acupuncture tissuti non-tessuti: Acupuncture tissuti non-tessuti sò una spezia di tessuti non-tessuti secchi.I tessuti non-tessuti di agopuntura utilizanu l'effettu di puntura di l'agulla di punzone per rinfurzà a tela di fibra fluffy in tela.
7. Stitch-bonded non-woven tissus: Stitch-bonded tissuti non-tissuti sò un tipu di tessili non-tessuti secchi.foglia di metallu, etc.) o a so cumminazione per esse rinfurzata per fà un tela non-tessuta.
8. Tessuti non-tessuti idrofili: principarmenti utilizati in a produzzione di materiali medichi è sanitarii per ottene una sensazione megliu di a manu è micca graffià a pelle.Cum'è i tovaglioli sanitari è i pasticci sanitari, usanu a funzione idrofila di i tessuti non-tessuti idrofili.
9. Spunbond tissu non-tissu: Spunbond tissu non-tissu hè dopu à u polimeru hè statu extruded è stesi à furmà filamenti cuntinuu, i filamenti sò messi in una tela, è u web hè tandu self-bonded, thermally bonded, chemically Bonding Bonding o metudi di rinforzu miccanicu chì turnanu u web in un nonwoven.
A nostra sucetà produce principalmente tessuti non-tessuti spunbond.

Scrittu da -Amber


Tempu di Postu: Aug-26-2022

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->