Caratteristiche, Usi Principali è Prucessu di Fabricazione di Nonwovens Spunbonded

Caratteristiche, Usi Principali è Prucessu di Fabricazione di Nonwovens Spunbonded

1. Features
Bona resistenza à alta temperatura, resistenza à bassa temperatura (u polipropilene pò esse usatu per un bellu pezzu à 150 ℃ è u poliester pò esse usatu per un bellu pezzu à 260 ℃), resistenza à l'invecchiamentu, resistenza ultravioletta, allungamentu elevatu, bona stabilità è permeabilità di l'aria. , resistenza à a corrosione, insulazione acustica, prevenzione di fale è non-tossicità.
Dui: I materiali principali di tessuti non-tessuti spunbonded sò poliester è polipropilene.
I prudutti principali di tissuti non-tessuti spunbonded sò polipropilene è poliester (fibra longa è fibra corta) tessuti non-tessuti.L'applicazioni più cumuni è cumunimenti utilizati sò sacchetti non-tessuti, imballaggi non-tessuti, etc. Hè faciule d'identificà i nonwovens spunbonded, è in generale a fastness bidirezionale hè bona.In generale, u puntu di rotazione di i nonwovens spunbonded hè rombicu.
À u livellu di l'applicazione, pò ancu esse usatu cum'è tela di imballaggio di fiori, tela di bagagli, etc., è e so caratteristiche di resistenza à l'usura, sensu di manu ferma è cusì facenu a megliu scelta per fà tali prudutti.

Terzu, u prucessu tecnologicu di tessuti non-tessuti spunbonded
Polipropilene: polimeru (polipropilene + materiale riciclatu) - estrusione di fusione à alta temperatura cù una grande pompa dosatrice di filtru à vite (consegna quantitativa) - filatura (allungamentu in su è in basso è aspirazione à l'entrata di filatura) - raffreddamentu - flussu d'aria trazione - formazione di cortina di rete è giù rulli pressing (pre-rinforzu)-laminazione calda (rinforzu) cù un mulinu rolling-winding-reverse taglio tela.

 

scrittore: Eric Wang


Tempu di Postu: Aug-26-2022

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->