Analisi di fattori principali chì influenzanu e proprietà fisiche non tessute spunbond

Analisi di fattori principali chì influenzanu e proprietà fisiche non tessute spunbond

In u prucessu di produzzione di tessuti non tessuti spunbonded, vari fattori ponu influenzà e proprietà fisiche di i prudutti.

L'analisi di i fattori principali chì influenzanu e proprietà di u tessutu hè utile per cuntrullà currettamente e cundizioni di u prucessu è uttene un bellu tessutu non tessutu in PP spunbonded di bona qualità per adattassi à l'applicabilità di i clienti.

1. Tipu di polipropilene: indice di fusione è pesu moleculare

I principali indici di qualità di u materiale in polipropilene sò u pesu moleculare, a distribuzione di u pesu moleculare, l'isotatticità, l'indice di fusione è u cuntenutu di cenere.
I fornitori di polipropilene sò in u monte di a catena di plastica, furnendu materie prime di polipropilene in vari gradi è specifiche.
Per fà u spunbond nonwoven, u polipropilene di pesu moleculare di solitu à a gamma 100.000-250.000. Tuttavia, hè statu dimustratu chì a pruprietà di a fusione agisce megliu quandu u pesu moleculare hè di circa 120000. A velocità massima di filatura hè ancu alta à stu livellu.

L'indice di fusione hè un parametru chì riflette e pruprietà reologiche di a fusione. L'indice di fusione di particella PP per spunbond hè generalmente trà 10 è 50.

L'indice di fusione più chjucu hè, peghju hè a fluidità, u più chjucu hè u raportu di disegnu, è più grande hè a dimensione di a fibra chì in a cundizione di a stessa uscita di fusione da a filiera, cusì i tessuti non tessuti mostranu sentimenti di mani più duri.
Quandu l'indice di fusione hè più grande, a viscosità di a fusione diminuisce, a pruprietà reologica vene megliu, è a resistenza di reduzzione diminuisce. Sutta a stessa cundizione di operazione, a redazzione multiplica aumenta. Cù l'aumentu di u gradu di orientazione di macromolecule, a forza di rottura di u non-tessutu serà migliorata, è a dimensione di u filatu serà diminuita, è u tessutu si senterà più dolce. .

2. Temperatura di filatura

A regolazione di a temperatura di filatura dipende da l'indice di fusione di materie prime è da i requisiti di e proprietà fisiche di i prudutti. Più hè altu l'indice di fusione richiede una temperatura di filatura più alta, è viceversa. A temperatura di filatura hè direttamente ligata à a viscosità di a fusione. A causa di l'alta viscosità di a fusione, hè difficiule di filà, resultendu in una massa di filatu rotta, rigida o grezza, chì affetta a qualità di i prudutti.

Dunque, per riduce a viscosità di a fusione è migliurà e pruprietà reologiche di a fusione, generalmente si adopra l'aumentu di a temperatura. A temperatura di filatura hà una grande influenza nantu à a struttura è e proprietà di e fibre.

Quandu a temperatura di filatura hè più alta, a forza di rottura hè più alta, l'allungamentu di rottura hè più chjucu, è u tessutu si sente più dolce.
In pratica, a temperatura di filatura di solitu mette 220-230 ℃.

3. Ritmu di raffreddamentu

In u prucessu di furmazione di i tessuti non tessuti spunbonded, a velocità di raffreddamentu di u filatu hà una grande influenza nantu à e proprietà fisiche di i tessuti non tessuti spunbonded.

Se a fibra si hè raffreddata lentamente, uttene una struttura cristallina monoclinica stabile, chì ùn hè micca favurevule per e fibre da disegnà. Dunque, in u prucessu di stampaggio, u metudu per aumentà u vulume d'aria di raffreddamentu è riduce a temperatura di a camera di filatura hè generalmente adupratu per migliurà a forza di rumpitura è riduce l'allungamentu di u tessutu non tissutu spunbonded. Inoltre, a distanza di raffreddamentu di u filatu hè ancu strettamente ligata à e so proprietà. In a produzzione di tessuti non tessuti spunbonded, a distanza di raffreddamentu hè generalmente trà 50 cm è 60 cm.

4. Cundizioni di Redazzione

U gradu d'orientazione di a catena moleculare in filamentu hè un fattore impurtante chì affetta l'allungamentu rotante di u monofilamentu.
L'uniformità è a forza di rumpitura di i tessuti non tessuti spunbonded ponu esse migliurati aumentendu u vulume d'aria di aspirazione. Tuttavia, se u vulume di l'aria di aspirazione hè troppu grande, hè faciule di rompe u filatu, è u pesciu hè troppu severu, l'orientazione di u polimeru tende à esse cumpleta, è a cristallinità di u polimeru hè troppu alta, ciò chì riduce u forza d'impattu è allungamentu à a rumpitura, è aumentanu a fragilità, risultendu in a diminuzione di a forza è l'allungamentu di u tessutu non tissutu. Si pò vede chì a forza è l'allungamentu di i tessuti non tessuti spunbonded aumentanu è diminuiscenu regolarmente cù l'aumentu di u volumu d'aria di aspirazione. In a produzzione attuale, u prucessu deve esse adattatu secondu i bisogni è a situazione attuale per uttene prudutti di alta qualità.

5. Temperatura di laminazione à caldu

Dopu a tela furmata da disegnu, hè sciolta è deve esse incollata da laminazione à caldu. A chjave hè di cuntrullà a temperatura è a pressione. A funzione di u riscaldamentu hè di addulcisce è scioglie a fibra. A proporzione di fibre ammorbidite è fusionate determinanu e proprietà fisiche di u tessutu non-tessutu PP spunbond.

Quandu a temperatura principia assai bassa, solu una piccula parte di fibre cun bassu pesu moleculare si addolcisce è scioglie, poche fibre sò unite inseme sottu pressione. E fibre in u web sò facili da scivulà, a forza di rumpitura di u tessutu non tissutu hè chjuca è l'allungamentu hè grande, è u tessutu si sente dolce ma pussibule di diventà fuzz;

Quandu aumenta a temperatura di laminazione à caldu, aumenta a quantità di fibre ammorbidite è sciolte, a rete di fibre hè legata strettamente, micca faciule da scivulà. A forza di rumpitura di u tissutu non tissutu aumenta, è l'allungamentu hè sempre grande. Inoltre, per via di a forte affinità trà e fibre, l'allungamentu cresce leggermente;

Quandu a temperatura cresce assai, a forza di i tessuti non tessuti cumincia à calà, l'allungamentu diminuisce ancu assai, si sente u tessutu diventà duru è fragile, è a forza di strappa si riduce. Per l'articuli di pocu spessore, ci sò menu fibre à u puntu di rotolamentu caldu è menu u calore necessariu per u ramollimentu è a fusione, dunque a temperatura di laminazione à caldu deve esse più bassa. Currispundendu, per l'articuli spessi, a temperatura di laminazione à caldu hè più alta.

6. Pressione di laminazione à caldu

In u prucessu di incollatura di u laminatu à caldu, a funzione di a pressione di a linea di laminazione à caldu hè di fà chì e fibre ammorbidite è sciolte si liganu strettamente, aumentanu a coesione trà e fibre, è rendenu e fibre micca facili da scivulà.

Quandu a pressione di a linea laminata à caldu hè relativamente bassa, a densità di fibre à u puntu di pressatura hè scarsa, a solidità di a cunnessione di fibre ùn hè micca alta, è a coesione trà e fibre hè scarsa. A stu mumentu, a sensazione di a manu di u tessutu non tissutu spunbonded hè relativamente dolce, l'allungamentu à a rottura hè relativamente grande, ma a forza di rottura hè relativamente bassa;
à u cuntrariu, quandu a pressione di linea hè relativamente alta, a sensazione di manu di u tessutu non tessutu spunbonded hè relativamente dura, è l'allungamentu à a rottura hè relativamente bassu Ma a forza di rottura hè più alta. A regolazione di a pressione di laminazione à caldu hà assai da fà cù u pesu è u spessore di i tessuti non tessuti. Per pruduce i prudutti chì soddisfanu i requisiti di prestazione, hè necessariu selezziunà a pressione di laminazione à caldu adatta secondu i bisogni.

In una parolla, e pruprietà fisiche di i tessuti non tessuti sò u risultatu di l'interazione di parechji fattori. Ancu u listessu spessore di u tessutu, l'usu di u tessutu diversu pò richiede un prucedimentu tecnologicu diversu. Hè per quessa chì u cliente hè statu dumandatu l'usu di u tessutu. Aiuterà u fornitore organizate a produzzione cù un scopu specificu è furnite caru cliente u tessutu non tessutu u più soddisfattu.

Cum'è 17 anni fabbricante, Fuzhou Heng Hua New Material Co., Ltd. sò fiduciosi furnisce u tissutu secondu a dumanda di i clienti. Avemu esportatu in parechji paesi è regioni è sò stati assai elogiati da l'utilizatori.

Benvenuti cunsultate ci è cuminciate a cooperazione à longu andà cù Henghua Nonwoven!


Tempu di posta: Apr-16-2021

Principali applicazioni

I principali modi per aduprà tessuti non tessuti sò dati quì sottu

products

Non tissutu per borse

products

Non tessutu per mobuli

products

Non-tissutu per a medicina

products

Tissutu per tessili per a casa

products

Non tissutu cù u puntu