Analisi di fattori principali chì affettanu e proprietà fisiche di spunbond nonwoven

Analisi di fattori principali chì affettanu e proprietà fisiche di spunbond nonwoven

In u prucessu di produzzione di nonwovens spunbonded, diversi fattori ponu influenzà e proprietà fisiche di i prudutti.

L'analisi di i fatturi principali chì affettanu e proprietà di u tessulu hè d'utile per cuntrullà currettamente e cundizioni di u prucessu è uttene boni non tessuti PP spunbonded di bona qualità per adattà à l'applicabilità di i clienti.

1.Tipu di Polypropylene: indice di funnu è pesu moleculare

I principali indici di qualità di u materiale di polipropilene sò u pesu molekulari, a distribuzione di u pesu moleculare, l'isotacticità, l'indice di fusione è u cuntenutu di cendre.
I fornitori di polipropilene sò in a monte di a catena di plastica, furnisce materie prime di polipropilene in diversi gradi è specificazioni.
Per fà spunbond nonwoven, polipropilene pesu molekulari di solitu à intervallu 100.000-250.000.Tuttavia, hè statu pruvata chì a pruprietà di funnu agisce megliu quandu u pesu moleculare hè di circa 120000. A velocità massima di spinning hè ancu alta à questu livellu.

L'indice di fusione hè un paràmetru chì riflette e proprietà reologiche di a fusione.L'indice di fusione di particella PP per spunbond hè generalmente trà 10 è 50.

U più chjucu indice di fusione hè, u peghju hè a fluidità, u più chjucu u rapportu di scrittura hè, è più grande a dimensione di a fibra chì sottu à a cundizione di a stessa uscita di fusione da a filiera, cusì i nonwovens mostra più sentimenti di manu dura.
Quandu l'indice di fusione hè più grande, a viscosità di u funnu diminuisce, a pruprietà reologica vene megliu, è a resistenza di scrittura diminuisce.Sutta a listessa cundizione operativa, a redazione multiplice aumenta.Cù l'aumentu di u gradu di l'orientazione di macromolecule, a forza di rottura di nonwoven serà migliurata, è a dimensione di u filatu serà diminuita, è u tessulu si senti più suave. .

2. Spinning temperature

L'impostazione di a temperatura di filatura dipende da l'indice di fusione di a materia prima è da i bisogni di e proprietà fisiche di i prudutti.Plus l'indice de fusion nécessite une température de filature plus élevée, et vice versa.A temperatura di filatura hè direttamente ligata à a viscosità di melt.A causa di l'alta viscosità di fusione, hè difficiule di spinà, risultatu in una massa di filatu rottu, rigida o grossa, chì affetta a qualità di i prudutti.

Dunque, per riduce a viscosità di a fusione è migliurà e proprietà reologiche di u funnu, l'aumentu di a temperatura hè generalmente aduttatu.A temperatura di spinning hà una grande influenza nantu à a struttura è e proprietà di fibri.

Quandu a temperatura di filatura hè più alta, a forza di rottura hè più alta, l'allungamentu di rottura hè più chjuca, è a tela si sente più dolce.
In pratica, a temperatura di filatura hè generalmente stabilita 220-230 ℃.

3. Tasso di rinfrescante

In u prucessu di furmazione di nonwovens spunbonded, a rata di rinfrescante di u filatu hà una grande influenza nantu à e proprietà fisiche di nonwovens spunbonded.

Sè a fibra rinfriscata lentamente, ottene una struttura cristallina monoclinica stabile, chì ùn hè micca favurevule per e fibre di disegnà. Per quessa, in u prucessu di mudificazione, u metudu di aumentà u voluminu di l'aria di rinfrescante è di riduce a temperatura di a camera di filatura hè di solitu utilizatu per migliurà u forza di rottura è riduce l'allungamentu di u tissutu non-tessutu spunbonded.Inoltre, a distanza di rinfrescante di u filatu hè ancu strettamente ligata à e so proprietà.In a pruduzzione di tessuti non-tessuti spunbonded, a distanza di rinfrescante hè generalmente trà 50 cm è 60 cm.

4. Cundizioni di Redazione

U gradu d'orientazione di a catena moleculare in u filamentu hè un fattore impurtante chì affetta l'allungamentu di rottura di u monofilamentu.
L'uniformità è a forza di rottura di i nonwovens spunbonded ponu esse migliurate aumentendu u voluminu di l'aria di aspirazione.In ogni casu, se u voluminu di l'aria di aspirazione hè troppu grande, hè faciule di rompe u filatu, è u prugettu hè troppu severu, l'orientazione di u polimeru tende à esse cumpletu, è a cristalinità di u polimeru hè troppu alta, chì riducerà u a forza di l'impattu è l'allungamentu à a rottura, è aumentanu a fragilità, risultatu in a diminuzione di a forza è l'allungamentu di u tissutu micca.Pò esse vistu chì a forza è l'allungamentu di i nonwovens spunbonded aumentanu è diminuiscenu regularmente cù l'aumentu di u voluminu di l'aria di aspirazione.In a pruduzzione attuale, u prucessu deve esse adattatu secondu i bisogni è a situazione attuale per ottene prudutti d'alta qualità.

5. Temperature di rolling caldu

Dopu a tela furmata da disegnu, hè sciolta è deve esse ligata da laminazione calda.A chjave hè di cuntrullà a temperatura è a pressione.A funzione di u riscaldamentu hè di ammorbidisce è funnu a fibra.A proporzione di fibre ammorbidite è fuse determina e proprietà fisiche di u PP spunbond nonwoven fabric.

Quandu a tampiratura principia assai bassu, solu una piccula parte di fibri cù u pesu molekulari bassu si addolciscenu è si funnu, pochi fibre sò ligati inseme sottu pressure.The fibres in u web sò faciuli à slip, a forza di rottura di u tela non-tessuta hè chjuca è l'allungamentu hè grande, è u tela si senti suave, ma pussibule di diventà fuzz;

Quandu a temperatura di laminazione calda aumenta, a quantità di fibra ammorbidita è fusa aumenta, a tela di fibra hè ligata strettamente, ùn hè micca faciule da scivolare.A forza di rottura di u tela non-tessuta aumenta, è l'allungamentu hè sempre grande.Inoltre, per via di a forte affinità trà e fibri, l'allungamentu aumenta ligeramente;

Quandu a temperatura aumenta assai, a forza di nonwovens cumencia à diminuisce, l'allungamentu diminuisce ancu assai, si senti u tessulu diventatu duru è fragile, è a forza di lacrime riduce. u calore necessariu per l'ammollimentu è a fusione, cusì a temperatura di laminazione calda deve esse più bassa.In currispundenza, per articuli grossi, a temperatura di rolling hot hè più altu.

6. Pression rolling calda

In u prucessu di ligame di laminazione à caldu, a funzione di a pressione di a linea di laminazione calda hè di fà chì e fibre ammorbidite è fuse si uniscenu strettamente, aumentanu a coesione trà e fibre, è facenu chì e fibre ùn sò micca facili da scivolare.

Quandu a prissioni di a linea laminata in caldu hè relativamente bassu, a densità di fibre à u puntu di pressa hè povera, a solidità di u ligame di fibre ùn hè micca alta, è a coesione trà e fibre hè povera.À questu tempu, a sensazione di a manu di u tissutu non-tessutu spunbonded hè relativamente suave, l'allungamentu à a rottura hè relativamente grande, ma a forza di rottura hè relativamente bassa;
à u cuntrariu, quandu a prissioni di a linea hè relativamente alta, a sensazione di a manu di tissuti non-tessuti spunbonded hè relativamente dura, è l'allungamentu à a ruttura hè relativamente bassu Ma a forza di rottura hè più altu.L'impostazione di a pressione di laminazione calda hà assai à fà cù u pesu è u grossu di i tessuti non-tessuti.Per pruduce i prudutti chì rispondenu à i requisiti di prestazione, hè necessariu di selezziunà a pressione di laminazione calda adatta à i bisogni.

In una parolla, e pruprietà fisiche di i tessuti non-tessuti sò u risultatu di l'interazzione di parechji fatturi. Ancu u listessu spessore di u tissu, l'usu di u tessulu differente pò esse bisognu di prucessi tecnologichi differenti. organizà a produzzione cù un scopu specificu è furnisce u caru cliente u tessulu non-tessutu più soddisfattu.

Cum'è 17 anni di fabricatore, Fuzhou Heng Hua New Material Co., Ltd.sò cunfidenti di furnisce u tessulu secondu a dumanda di i clienti.Avemu esportatu in diversi paesi è regioni è sò stati assai elogiati da l'utilizatori.

Benvenuti cunsultateci è cuminciate a cooperazione à longu andà cù Henghua Nonwoven!


Tempu di Postu: Apr-16-2021

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->