Perchè aduprà tela non-tessuta per u revestimentu impermeabile?

Perchè aduprà tela non-tessuta per u revestimentu impermeabile?

In a custruzzione di prughjetti d'impermeabilizazione, un picculu ughjettu chì hè inconspicuous, ma pò ghjucà un rollu più grande di tela non-tessuta hè spessu usatu.Perchè aduprà tessuti non-tessuti?Cumu aduprà?

Tessuti non-tessuti, ancu chjamati tessuti non-tessuti, cuttuni punzonati à agulla, etc., sò cumposti da fibre orientate o aleatorii.Hè chjamatu tela per u so aspettu è certe proprietà.Hà e caratteristiche di a prova di umidità, traspirante, flessibile, pesu ligeru, incombustibile, faciule da decompone, micca tossicu è micca irritante, riccu di culore, prezzu bassu è riciclabile.

https://www.ppnonwovens.com/tear-resistant-product

 

Chì ghjè l'effettu di u revestimentu impermeable è di u tissutu micca?

1. Per via di a so resistenza à l'umidità, a transpirabilità è a sensibilità, i tissuti non-tessuti ponu esse cumminati strettamente cù revestimenti impermeabili.L'effettu più impurtante di tissuti non-tessuti nantu à l'impermeabilizazione hè l'effettu di rinfurzà, anti-cracking, è in a ràdica, anguli Yin è Yang, A grondaia è altri nodi detallati ponu impedisce a fuga causata da i danni di u film di rivestimentu quandu a deformazione è cracks si verificanu per via di stabilimentu è deformazione di temperatura strutturale.

2. Spreading una grande zona di tela non-tessuta ùn pò micca solu rinfurzà a forza di tensione di u revestimentu impermeabile, per un'altra banda, pò ancu migliurà l'uniformità di u grossu di u revestimentu impermeabile.Quandu a capa impermeable hè custruita nantu à una grande zona, u revestimentu impermeable sceltu ùn deve esse spruzzatu in una volta.Quandu u gruixu specificatu hè appiicatu à un tempu, a film di revestimentu sminuisce è l'acqua s'evapora, chì hè propensu à cracke.U revestimentu impermeabile currettu deve esse sprayed in strati.Dopu chì u primu revestimentu hè seccu è furmatu in una film, l'ultimu revestimentu pò esse appiicatu.U revestimentu impermeable deve ghjunghje à u grossu specificatu, altrimenti u prublema di impregnazione di a carcassa si farà.

3. Impedisce a film di cascà.Quandu u revestimentu impermeabile hè appiicatu à a strada è u ponte di ponte nantu à una pendenza ripida, u revestimentu scorrerà naturalmente.Cù una tela non-tessuta, aderiscerà à una parte di u revestimentu per impediscenu di scorri in ogni locu, chì aumenta ancu a resistenza di u revestimentu quandu scorri.U materiale di rinfurzamentu di a carcassa hè aghjuntu cù una capa nantu à u revestimentu cù un longu tempu di curazione è una viscosità bassa, chì pò assicurà megliu a qualità di custruzzione di a film di revestimentu.

- Scrittu da Amber


Tempu di Postu: Dec-02-2021

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->