Quandu aumenterà a tarifa di trasportu marittimu?Cumu possu fà una citazione cù u cliente in modu sicuru?

Quandu aumenterà a tarifa di trasportu marittimu?Cumu possu fà una citazione cù u cliente in modu sicuru?

Ricertamenti, u trasportu marittimu hà risuscitatu di novu, in particulare l'effettu di farfalla causatu da u bloccu di u Canale Suzanne, chì hà resu ancu più stretti e cundizioni di spedizione digià inaccettabili.

Allora un amicu cummerciale dumandò: cumu si cita à i clienti cù tariffu di trasportu cusì instabili è spessu crescente?In risposta à sta situazione, analizzeremu i prublemi specifichi in detail.

01
Cumu possu cutà per ordini chì ùn sò micca stati ancu cooperati?

Un mal di capu per i cummircianti: aghju datu solu una citazione à u cliente uni pochi di ghjorni fà, è oghje u spedizioniere hà avvisatu chì u trasportu hè aumentatu di novu.Cumu possu cità questu?Spessu dicu à i clienti chì l'aumentu di u prezzu ùn sò micca boni, ma ùn possu micca capisce cumu si cresce u trasportu.Chì devu fà?
Baiyun vi cunsigliu: Per i clienti chì ùn anu micca firmatu un cuntrattu è sò sempre in u stadiu di quotazione, per evità di esse affettati da l'instabile crescita di u trasportu marittimu, duvemu pensà à uni pochi di più passi in a nostra quotazione o PI.E contramisure sò i seguenti:
1. Pruvate di cita EXW (ssegnata da a fabbrica) o FOB (ssegnata à bordu à u portu di spedizione) à u cliente.U cumpratore (cliente) porta u trasportu di l'oceanu per questi dui metudi di cummerciu, cusì ùn avemu micca da preoccupari di stu prublema di trasportu marittimu.
Un tali citazione di solitu appare quandu u cliente hà un speditore designatu, ma in periodi spiciali, pudemu ancu negozià cù u cliente è aduprà EXW o FOB per quote per passà u risicu di trasportu;
2. Se u cliente abbisogna CFR (costu + fret) o CIF (cost + assurance + fret), cumu duvemu quote?
Siccomu hè necessariu aghjunghje a quotazione di trasportu à a quotazione, ci sò parechji metudi chì pudemu usà:
1) Stabilite un longu periodu di validità, cum'è un mese o trè mesi, perchè u prezzu pò esse citatu un pocu più altu per buffer u periodu di crescita di u prezzu;
2) Stallà un cortu periodu di validità, 3, 5, o 7 ghjorni pò esse stabilitu, se u tempu hè superatu, u trasportu serà ricalculatu;
3) Quotation plus rimarche: Questa hè a citazione di riferimentu attuale, è a quotazione specifica di u trasportu hè calculata nantu à a situazione in u ghjornu di l'ordine o a situazione in u ghjornu di spedizione;
4) Aghjunghjite una frase extra à a citazione o u cuntrattu: E circustanze fora di l'accordu seranu negoziate da e duie parti.(E circustanze fora di l'accordu seranu negoziate da e duie parti).Questu ci dà spaziu per discutiri l'aumentu di i prezzi in u futuru.Allora chì hè fora di l'accordu?Principalmente si riferisce à certi avvenimenti bruschi.Per esempiu, u bloccu inesperu di u Canale Suzanne hè un accidente.Hè una situazione fora di l'accordu.Una tale situazione deve esse una materia diversa.

02
Cumu aumentà u prezzu à u cliente per un ordine sottu esecuzione di cuntrattu?

Un mal di testa per i cummircianti: Sicondu u metudu di transazzione CIF, u trasportu hè informatu à u cliente, è a quotazione hè valida finu à u 18 d'aprile. U cliente firma u cuntrattu u 12 di marzu, è a quotazione di u trasportu hè calculata secondu a citazione di marzu. 12, è a nostra pruduzzione à a consegna pò piglià finu à u 28 d'aprile. Se u trasportu di l'oceanu supera a nostra citazione CIF à questu tempu, chì?Spiegà à u cliente?U trasportu marittimu hè calculatu secondu a realità?
Se vulete aumentà u prezzu di un ordine chì hè eseguitu, duvete negocià cù u cliente.L'operazione pò esse fatta solu dopu l'accunsentu di u cliente.
Un casu negativu: A causa di u trasportu skyrocketing, un trader arbitrariamenti decide di avvisà l'agente di u cliente per aumentà u prezzu senza negozià cù u cliente.Dopu chì u cliente hà sappiutu nantu à questu, u cliente hè diventatu furioso, dicendu chì hà violatu l'integrità è hà causatu à u cliente per annullà l'ordine è hà demandatu u fornitore per fraud..Hè una disgrazia di cooperà bè, perchè i dettagli ùn anu micca trattatu bè, chì hà causatu una tragedia.

Attached hè un e-mail per negocià cù i clienti nantu à l'aumentu di i tassi di trasportu per a vostra riferenza:

Caru signore,
Felice di fà sapè chì u vostru ordine hè in produzzione normale è hè previstu di esse consegnatu u 28 d'aprile.Tuttavia, ci hè un prublema chì avemu bisognu di cumunicà cun voi.
A causa di a crescita di a dumanda senza precedente è di l'aumentu di a tarifa cuntinua per forza maiò, e linee di spedizione anu annunziatu novi tariffu. In u risultatu, u trasportu per u vostru ordine hà superatu u calculu originale di circa $ 5000.
I tassi di trasportu ùn sò micca stabile à u mumentu, per fà l'ordine lisu, ricalcoleremu l'aumentu di u trasportu secondu a situazione in u ghjornu di a spedizione.Spergu d'avè a vostra capiscitura.
Ogni idea per piacè sentite liberu di cumunicà cun noi.

Hè da nutà chì solu un email di negoziazione ùn hè micca abbastanza.Avemu ancu bisognu di pruvà chì a situazione chì avemu dettu hè vera.À questu tempu, avemu bisognu di mandà l'avvisu di l'aumentu di u prezzu / annunziu mandatu à noi da a cumpagnia di spedizione à u cliente per a revisione.

03
Quandu cresce u trasportu marittimu, quandu cresce?

Ci sò dui fattori di mutore per l'alta tarifa di trasportu di trasportu di containeru, unu hè a trasfurmazioni di u modu di cunsumu guidatu da l'epidemie, è l'altru hè l'interruzzione di a catena di supply.
A congestion portuali è a penuria di l'equipaggiu affligeraranu tuttu u 2021, è u traspurtadore fermarà ancu i prufitti di u 2022 per mezu di u cuntrattu di trasportu altu firmatu questu annu.Perchè per u trasportatore, e cose dopu à u 2022 ùn ponu micca esse cusì faciule.
A cumpagnia di l'infurmazioni di navigazione Sea Intelligence hà ancu dichjaratu u luni chì i porti maiò in Europa è in l'America di u Nordu anu sempre in difficultà per affruntà a seria congestione causata da u mercatu di container in crescita in l'ultimi mesi.
Sicondu i dati da a cumpagnia di trasportu di cuntainer di Corea di u Sudu HMM, a cumpagnia di analisi hà truvatu chì ùn ci hè micca indicazione sustanziale chì u prublema (congestione portu) in Europa è in l'America di u Nordu hè stata migliurata.
Sia a carenza di cuntenituri è a distribuzione irregolare di cuntenituri furniscenu supportu per l'aumentu di i costi di spedizione.Pigliendu i prezzi di spedizione China-US cum'è un esempiu, i dati di u Shanghai Shipping Exchange mostra chì à a mità di marzu, u prezzu di spedizione da Shanghai à a costa occidentale di i Stati Uniti hè cresciutu à US $ 3,999 (circa RMB 26,263) per un 40- cuntainer pede, chì hè u listessu tempu in u listessu periodu in 2020. Hè un aumentu di 250%.
L'analista di Morgan Stanley MUFG Securities hà dettu chì paragunatu à a tarifa annuale di u cuntrattu in 2020, u trasportu spot attuale hà un gap di 3 à 4 volte.
Sicondu l'ultime previsioni di l'analisti di l'Okazaki Securities di u Giappone, se a mancanza di cuntenituri è a detenzione di i navi ùn ponu esse risolte, i rari alti tassi di trasportu in questa fase cuntinueghjanu finu à almenu ghjugnu.Si deve esse nutatu chì u "big ship jam" in u Canali di Suez pare chì l'operazione di cuntenituri glubale "peghju peghju" quandu l'equilibriu di cuntainer glubale ùn hè micca statu restauratu.

Pò esse vistu chì i tariffi inestabile è elevati di trasportu seranu un prublema à longu andà, cusì i cummircianti stranieri anu da preparà per questu in anticipu.

 

-Scrittu da: Jacky Chen


Tempu di Postu: Set-07-2021

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->