Chì rolu ghjucanu u tissutu non-tessutu PP spunbond in a produzzione agricula?

Chì rolu ghjucanu u tissutu non-tessutu PP spunbond in a produzzione agricula?

small4_15504742054828291

Tissu non tissé PP spunbondhè basatu annantu à a prutezzione di l'ambiente, hà e caratteristiche di degradabilità, resistenza UV è bona permeabilità di l'aria.

Funzioni basi diPP spunbond non-tessutomulch:

1. L'insulazione è u riscaldamentu prumove a descomposizione è a liberazione di nutrienti di a terra.

2. Moisturizing, migliurà a rata di sopravvivenza.Fora di l'irrigazione, a fonti principale di l'umidità di a terra hè a pioggia.A film mulching pò bluccà efficacemente a riduzzione di l'evaporazione di l'acqua di a terra, è a perdita hè lenta;è e gocce d'acqua sò furmati in u filmu è poi cascanu à a superficia di a terra, riducendu a perdita di l'acqua di a terra è ghjucà un rolu in a priservazione di l'acqua di a terra.Per d 'altra banda, u mulch pò ancu impedisce chì l'acqua di piova entre in a cresta quandu a precipitazione hè troppu pisanti, chì pò ghjucà un rolu in a prevenzione di l'acqua.

3. Prumove a crescita è u sviluppu.L'applicazione di mulch di film plasticu aumenta a temperatura è l'umidità di a terra, chì favurizeghja a crescita iniziale è a crescita rapida è prumove a crescita è u sviluppu di e piante.U periodu di crescita di u filmu hè scurciatu à circa una settimana da quellu di u campu senza film.

4. Reduce u dannu di erbaccia è afidi.U mulching di film plasticu pò impedisce a crescita di erbaccia.In generale, l'erba cù film mulching sò ridotti da più di un terzu di quelli senza mulching.Se cumminatu cù erbicidi, l'effettu di u cuntrollu di erbaccia hè più evidenti.Dopu à spraying erbicidi, l'arbureti cuparti da u filmu pò esse ridutta da 89,4-94,8% cumparatu cù l'erba senza film.A film di mulch hà un effettu di riflessione di a luce, è pò ancu parzialmente repelle l'afide, inibisce a ripruduzzione è a ripruduzzione di l'afidi, è riduce u dannu è a trasmissione di malatie.

Per quessa, in cumbinazione cù u cuncettu di sviluppu scientificu di prutezzione di l'ambiente verde, in a produzzione attuale di culturi, i vantaghji è i svantaghji sò evitati, è a tecnulugia di produzzione di film mulching fattibile hè formulata per sfruttà pienamente u rolu di film mulching è riduce a contaminazione ambientale. .

 

-Scrittu da: Shirley Fu


Tempu di post: 22-novembre-2021

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->