I fatturi chjave chì affettanu u prezzu di i tessuti non-tessuti

I fatturi chjave chì affettanu u prezzu di i tessuti non-tessuti

https://www.ppnonwovens.com/dot-product/

Calchì volta i clienti si lamentanu chì u prezzu ditessuti non-tessutihè troppu altu, cusì cercanu specificamente è analizà i fatturi chì affettanu u prezzu di i tessuti non-tessuti.Ci sò parechji punti principali:

1. U prezzu di u petroliu crudu nantu à u mercatu di materia prima / oliu
Siccomu u tissutu non-tessutu hè un pruduttu chimicu, a so materia prima hè u polipropilene, è u polipropilene hè ancu fattu di propilenu, una raffineria di petroliu crudu, cusì i cambiamenti in u prezzu di propilenu affettanu direttamente u prezzu di i tessuti non-tessuti.A materia prima hè ancu divisa in marca genuina, seconda marca, impurtata è prodotta in casa.
2. L'equipaggiu è l'investimentu tecnologicu di u fabricatore
A qualità di l'equipaggiu impurtatu hè sfarente da quella di l'equipaggiu domesticu, o i stessi materiali di produzzione sò diffirenti per via di e diverse tecnulugia di produzzione, chì risultanu in una diversa forza di trazione, tecnulugia di trattamentu di a superficia, uniformità è sensazione di tessuti non-tessuti, chì anu ancu affettà u prezzu di tessuti non-tessuti.
3. Quantità
A più a quantità, u più bassu u costu di compra è u costu di produzzione.
4. Capacità inventariu Factory
Alcune grandi fabbriche impurtaranu una grande quantità di materie prime da magazzini o armadi interi quandu i prezzi di i materiali sò bassi, salvendu assai costi di produzzione.
5. L'influenza di l'area di produzzione
Ci sò parechji pruduttori di tissuti non-tessuti in u Nordu di a Cina, a Cina Centrale, a Cina Orientale è a Cina Meridionale, cusì u costu in questi spazii hè bassu.À u cuntrariu, in altri spazii, u prezzu hè relativamente altu per via di fatturi cum'è trasportu, tariffi di mantenimentu è tariffi di almacenamento..
6. L'impattu di e pulitiche internaziunali o di i tassi di scambiu
L'influenzi pulitichi cum'è e pulitiche naziunali è i prublemi di tariffu affettanu ancu i fluttuazioni di u prezzu.I cambiamenti di u scambiu sò ancu unu di i fatturi.
7. Altri fattori
Cum'è a prutezzione di l'ambiente, specificazioni spiciali, sustegnu è sussidi di u guvernu lucale, etc.
Di sicuru, ci sò altri fattori di costu chì varienu da a fabbrica à a fabbrica, cum'è i costi di u persunale, i costi di R&D dipartimentali, a capacità di produzzione in fabbrica, a capacità di vendita, a capacità di serviziu di squadra, etc.
U prezzu hè un fattore sensitivu.Spergu chì tutti ponu piglià un ochju raziunale à certi fatturi tangibili o intangibili.

 

Di Jacky Chen


Tempu di Postu: Dec-06-2021

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->