Seaspan chjude nantu à u scopu di capacità di 2 milioni di teu cun ordine di $ 1 miliardi per più navi di scatula

Seaspan chjude nantu à u scopu di capacità di 2 milioni di teu cun ordine di $ 1 miliardi per più navi di scatula

seaspan-13100teu-faith-2-502x307-1-680x0-c-default

Seaspan Corp, u pruprietariu di containeru non operante, hà fattu un novu ordine cù un cantiere cinese per dece navi 7,000 teu, purtendu u so libru di ordini per l'ultimi 10 mesi à 70 navi, cù una capacità totale di 839,000 teu.

Questa cartera include dui ULCV 24,000 teu, ma soprattuttu comprende e dimensioni più chjuche, cun 25 navi di 7,000 teu, cù 15 dual-fuelled GNL.

L'ultimu ordine di custruzzione stimata di $ 1 miliardi, per i navi di spedizione di Jiangsu Yangzijiang, custruiti da u gruppu di spedizioni, vedrà e spedizioni cumminciate in Q2 24 è cuntinuà à l'ultimu trimestre.

Sicondu e fonti di l'industria, i vapuri seranu affittati à u trasportatore giapponese ONE in charter à longu andà di circa 12 anni, chì Seaspan hà dettu chì era previstu di generà entrate di $ 1,4 miliardi.

"Cù u nostru ordine previamente annunziatu di 15 navi à doppia alimentazione, 7,000 teu, questu ordine di custruzzione hè un'altra evidenza di a profonda dumanda di i clienti per questa dimensione di nave, chì hè unicu adattatu per rimpiazzà a coorte invechjata di a flotta globale di navi da 4,000 à 9,000 teu, ", hà dettu u presidente, presidente è CEO di Seaspan Bing Chen.

Cù i principali trasportatori cuncentrati in ordini per ULCV in l'ultimi anni, a flotta anziana di navi più chjuche hà urgentemente bisognu di rimpiazzà.L'ordine piazzatu da l'ottobre scorsu - cumpresu più di 300 in a prima mità di questu annu - sò stati assai distorti versu i settori più grandi, cù circa 78% di a capacità di custruzzione nova per navi di 15.000 teu è più, cù solu 8% per dimensioni di 3.000. -8.000 teu.

Inoltre, u mercatu di charter estremamente strettu è i tassi di affittu di ogni ghjornu elevati in e dimensioni più chjuche obbliganu i trasportatori à prutege in u futuru a so parte di mercatu chjudendu un tonnellatu di novu costruzione.I liners sò apparentemente incuraghjiti da a prospettiva bullish di u mercatu di merci è si sentenu cunfidenti di piglià impegni di charter party à longu andà.

L'attuale flotta operativa di Seaspan di 131 navi, cù una capacità cumminata di 1,1 milioni di teu, aumenterà à più di 200 à pocu menu di 2 milioni di teu dopu chì i novi custruzzioni sò ricevuti, chì classificà u NOO ghjustu sottu à Maersk in u cuntestu di a capacità di containership posseduta.

Sicondu una dichjarazione, i navi di nova costruzione seranu finanziati da prestiti supplementari è soldi in manu.Seaspan hè in mezzu di una speculazione di ordini di $ 6,3 miliardi chì hà dettu chì bloccherebbe circa $ 9,1 miliardi di entrate cuntratte per via di partiti charter di 12 è 15 anni cù i principali trasportatori oceanici.

Intantu, ONE hà avà rimpiazzatu Cosco cum'è u più grande cliente di Seaspan, chì rapprisenta u 22% di a so attività, cù MSC secondu à 17% è Cosco terzu, à 14%.

Evidenziendu a forza di u mudellu di cummerciale Seaspan, in u periodu di sei mesi à u 30 di ghjugnu, l'armatore allargò u periodu mediu di charter restante da 3.8 anni à 7.2 anni, cum'è negoziatu novi affari in un mercatu assai favurevule per i locatori di navi.

 

Scritta da: Shirley Fu


Tempu di post: 30-Sep-2021

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->