I trasportatori di l'oceanu si sbattenu per aghjustà e so rete mentre a cità chinesa di Shenzhen principia un bloccu di una settimana.
Sicondu un avvisu emessu da l'Uffiziu di Comando di Prevenzione è Controlu di Shenzhen Covid-19, i residenti di circa 17 milioni di a cità tecnologica duveranu stà in casa finu à dumenica - fora di esce per trè round di teste - dopu chì, "aghjustamenti seranu fatti. secondu a nova situazione ".
A maiò parte di i trasportatori ùn anu ancu liberatu avvisi cum'è "ùn sapemu micca chì dì", hà dettu oghje una fonte di trasportatore.
Ellu disse chì e chjama à u terzu portu più grande di u mondu di Yantian duveranu esse tirati sta settimana, è possibbilmente a settimana prossima.
"Hè solu ciò chì ùn vuliamu micca", disse, "i nostri pianificatori ora tiranu fora ciò chì resta di i so capelli".
L'analista di l'affari di CNBC, Lori Ann LaRocco, hà dettu chì ancu se u portu seria ufficialmente apertu durante u bloccu, in realtà seria chjusu per l'operazioni di carica.
"I porti sò più cà i navi chì entranu", disse, "avete bisognu di ghjente per guidà i camioni è spustà u pruduttu fora di i magazzini.Nisun populu hè uguale à nisun cummerciu ".
In l'absenza d'infurmazioni da i trasportatori, hè stata lasciata à a cumunità di spedizione per mandà avvisi.Seko Logistics hà dettu chì u so persunale hà da travaglià da a casa è chì, in anticipazione, a so ghjente hà travagliatu da a casa per turni da a settimana passata "per assicurà un impattu minimu à l'operazioni in casu di bloccu".
L'analista Lars Jensen, di Vespucci Maritime, hà dettu: "Si deve tene in mente chì quandu Yantian hè stata chjusa per via di Covid l'annu passatu, l'impattu disruptivu nantu à i flussi di carichi era circa duie volte a dimensione di u bloccu di u Canale di Suez.
Inoltre, u chjusu di Yantian ùn si estende micca à a cità, chì hè a casa di Huawei, u fabricatore di iPhone Foxconn è parechje altre grandi cumpagnie tecnologiche, cusì l'impattu di stu bloccu hè prubabilmente più grande è potenzalmentu durà più.
Ci hè ancu teme chì a strategia cinese di eliminazione di Covid serà allargata à altre cità continentale, malgradu i sintomi "relativamente lievi" di a variante Omicron.
Ma hè certamente "un altru spanner in l'opere" per e catene di supply chain finu à avà chì cumincianu à mostrà segni di ritornu à una certa forma di normalizazione.In fatti, prima di sta nova disrupzione, i trasportatori cum'è Maersk è Hapag-Lloyd anu predichendu chì l'affidabilità di u calendariu (è i tariffi) migliurà in a seconda mità di l'annu.
L'interruzzione hè ancu prubabile di piantà l'erosione finu à quì graduale di i tassi di trasportu spot è à cortu termine nantu à a strada di cummerciale Asia-Europa, cù i tassi in tutte e strade di esportazione chinesi chì riflettenu l'aumentu di a dumanda di spedizioni.
di Shirley Fu
Tempu di post: 17-mar-2022