Hè impermeabile nonwoven?

Hè impermeabile nonwoven?

U tela non-tessutu hà una funzione impermeabile.

1. I tessuti non-tessuti sò generalmente fatti di pellets di polipropilene.U polipropilene hà una bona prestazione à prova di umidità è hè spessu usatu in a produzzione di rivestimenti impermeabili, cusì u tela non-tessuta fatta di polipropilene hà ancu un bonu effettu transpirable è impermeable.

2. Tessuti non-tessuti ùn sò micca solu funzione waterproof, ma dinù hannu i vantaghji di prutezzione di l'ambienti, flessibilità, non-tossicità, senza gustu, prezzu bassu, etc., è sò adattati per film agriculu, calzature, pelliccia, materasso, quilt è altre industrie.

Caractéristiques du tissu non tissé pp :

1.PP tissuti non-tessuti hè fattu di polypropylene cum'è a materia prima principale attraversu fusione à alta temperatura, filatura, posa è pressa calda.Hè chjamatu tela per u so aspettu è qualchi caratteristiche.Dunque, a tela prodotta hè suave è moderata, cù alta forza, resistenza chimica, antistatica, impermeabile, transpirable, antibacterial, non tossica, non irritante, non muffa, è pò isolà l'esistenza di batteri liquidi è l'erosione di l'insetti.

scrittore
Eric Wang


Tempu di Postu: Nov-15-2022

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->