Cosco Shipping Lines offre à i speditori un serviziu intermodale acceleratu per uttene e so merchenzie da a Cina à Chicago in i Stati Uniti.
I speditori sò avà datu l'opzione di spedizioni da Shanghai, Ningbo è Qingdao à u portu Prince Rupert in Columbia Britannica, Canada, da induve i cuntenituri ponu esse trasportati à Chicago.
Mentre chì u viaghju di a costa occidentale Cina-USA dura solu 14 ghjorni, i navi stanu attualmente aspittendu circa nove ghjorni per uttene un attrachju in i porti di Los Angeles è Long Beach.Aghjunghjite u tempu necessariu per u scaricamentu è i colli di bottiglia in u trasportu ferroviariu di i Stati Uniti, è puderia piglià un mesi per e merchenzie per ghjunghje à Chicago.
Cosco dichjara chì a so suluzione intermodale pò ghjunghje quì in solu 19 ghjorni. À Prince Rupert, i so navi andaranu in u terminal di DP World, da induve a merchenzie serà trasferita à a linea ferroviaria naziunale canadiana cunnessa.
Cosco offre ancu u serviziu à i clienti di i so partenarii di l'Ocean Alliance, CMA CGM è Evergreen, è pensa à espansione a cobertura à più punti interni in i Stati Uniti è u Canada orientale.
A Culumbia Britannica, à a fine di a distanza più corta trà l'America di u Nordu è l'Asia, hè cunnisciuta cum'è a Porta di u Pacificu di u Canada è, finu à u 2007, hà prumuvutu u portu Prince Rupert cum'è una via alternativa in Chicago, Detroit è Tennessee.
Statistiche di u Ministeru di l'Affari Esteri di u Canada mostranu chì a logistica in Vancouver è Prince Rupert hà rapprisintatu quasi 10% di tutta a costa uccidintali canadiana, di quale a riesportazione di i Stati Uniti custituiscenu circa 9%.
-Scrittu da: Jacky Chen
Tempu di post: 18-10-2021