I tassi di trasportu aereu fora di a Cina aumentanu postu chì e novi restrizioni Covid impactanu l'aeroporti

I tassi di trasportu aereu fora di a Cina aumentanu postu chì e novi restrizioni Covid impactanu l'aeroporti

Nanjing

I tassi di trasportu aereu ex-Cina sò in crescita dopu chì i casi di Covid anu incitatu a chjusura di l'aeroportu di Nanjing.

L'autorità culpiscenu e prucedure "lasse" in l'aeroportu è, cù un altru casu di Covid cunnessu à un travagliadore di carica in Shanghai Pudong, i spedizionieri temenu chì e novi restrizioni di l'equipaggiu puderanu riduce a capacità di trasportu aereo dispunibule.

Situatu à 300 km à nordu di Shanghai, in a pruvincia di Jiangsu, Nanjing ùn hè micca ancu sottumessu à un bloccu "pienu", ma un spedizioniere cinese hà dettu chì e regule di viaghju interprovinciale avianu digià causatu una certa disrupzione à a logistica.

Hà dettuU Loadstar: "Qualchissia da Nanjing, o chì passa Nanjing, deve mustrà un codice verde sanu [QR] quandu viaghja in altre cità.Questu averebbe certamente affettatu u trasportu di l'internu, postu chì nisun cunduttore vole andà à Nanjing è dopu esse limitatu à andà in altre cità ".

Inoltre, cù i casi di Nanjing Covid chì si sparghjenu in altre cità, cumprese Shanghai, hà dettu chì un novu requisitu di isolamentu di 14 ghjorni per l'equipaggiu d'oltremare puderia causà una carenza di piloti per parechje compagnie aeree.

"Parechje compagnie aeree anu avutu per annullà quasi a mità di i so voli [passaggeri] per u mumentu, è questu hà riduciutu significativamente a capacità di carica.In cunseguenza, vedemu tutte e compagnie aeree chì in generale aumentanu assai i tassi di trasportu aereu da sta settimana ", hà dettu u spedizioniere.

Infatti, secondu a Team Global Logistics basatu in Taipei, i tassi di sta settimana da Shanghai à Los Angeles, Chicago è New York anu righjuntu $ 9,60, $ 11 è $ 12 per kg, rispettivamente.

"È e compagnie aeree aumenteranu i [tariffe] di trasportu aereu à pocu à pocu per preparà per a stagione di punta di spedizione di Halloween, Thanksgiving è Natale", aghjunse u spedizioniere.

Scola Chen, capu di squadra in Airsupply Logistics, hà dettu chì Shanghai Pudong operava normalmente per a carica, malgradu e misure di prevenzione rinfurzate dopu à u recente casu Covid.Tuttavia, hà dettu, i tassi di trasportu aereu à i Stati Uniti continuanu à cresce per via di una crescita "senza precedente" di a dumanda di carichi à l'aeroportu di Chicago O'Hare, induve ci hè una forte congestione.

Cathay Pacific hà dettu à i clienti a settimana passata chì u so magazzinu O'Hare era severamente congestionatu per via di una alta dumanda è di una mancanza di travagliu, "per via di l'impatti di Covid".A compagnia aerea hà dettu chì sospendeva u trasportu di certi tipi di carichi finu à u 16 d'aostu per alleviare l'arristatu.

 

scrittu da: Jacky


Tempu di Postu: Aug-10-2021

Applicazioni principali

I modi principali di utilizà tessuti non-tessuti sò datu quì sottu

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per sacchetti

Nonwoven per mobili

Nonwoven per mobili

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per a medicina

Nonwoven per tessili di casa

Nonwoven per tessili di casa

Non tissutu cù un mudellu di punti

Non tissutu cù un mudellu di punti

-->